آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

تکمیل Ozan SuperAppدرعضویت بین المللی UnionPay

Ozan SuperApp در فوریه 2021 به کاربران خود در ترکیه معرفی شد. از آن زمان این شرکت به تلاش های مجوز و زیرساخت خود برای شروع ارائه خدمات در بریتانیا، اتحادیه اروپا و ایالات متحده ادامه داده است.

 

 

در چارچوب این هدف، Ozan SuperApp به طور عمدی روی عضویت بین المللی UnionPay کار کرد. UnionPay یک طرح پرداخت در سراسر جهان است که خدمات پرداخت مرزی با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و ایمن را به پایگاه دارندگان کارت در سراسر جهان ارائه می دهد. اکنون، Ozan SuperApp اعلام کرد که عضویت بین المللی UnionPay خود را تکمیل کرده است.

 

مدیرعامل Ozan SuperApp، عمر سونر نظر خود را در مورد این همکاری به اشتراک گذاشت: “با همکاری ما با UnionPay International، کاربران Ozan SuperApp می توانند کارت های مجازی UnionPay خود را در حال حرکت ایجاد کنند و همچنین از حضور فیزیکی یک کاربر لذت ببرند. کارت پیش‌پرداخت در جیبشان است.»

سونر افزود: «ما سفر خود را از ترکیه آغاز کرده‌ایم، نه تنها از مسیر شرق به سمت غرب، بلکه جاده ابریشم باستانی به سمت شرق را دنبال می‌کنیم. عضویت ما در UnionPay به عنوان یک مجوز سفر منحصر به فرد به بازار خاور دور، به ویژه به کشورهای کلیدی مانند اندونزی، ژاپن، کره جنوبی می دهد. ما خوشحال و مفتخریم که در این سفر صندلی‌هایمان را با UnionPay به اشتراک بگذاریم.»

دکتر اوزان اوزرک، بنیانگذار Ozan SuperApp، دیدگاه‌های خود را در مورد عضویت UnionPay International ارائه کرد و گفت: «وقتی به مناظر فعلی فین‌تک نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بیشتر نئوبانک‌ها بر بازار داخلی خود تمرکز می‌کنند. افزایش رقابت داخلی برای استفاده داخلی عالی است، اما اغلب برای مسافران بین‌المللی و کسب‌وکارهای کوچکی که قصد دارند در خارج از کشور گسترش پیدا کنند، ارزش افزوده کمی دارد، به غیر از کاهش هزینه مبادله.»

راهنمایی خرید ویزا کارت از ایران در وب‌سایت تاپ‌چنج  بخوانید

 

دکتر اوزان اوزرک در ادامه گفت: “با سوپراپلیکیشن اوزان، ما بر گردآوری بهترین خدمات از هر بازار داخلی و ارائه آنها در سطح جهانی به عنوان بخشی یکپارچه از سوپراپلیکیشن اوزان تمرکز می کنیم. ما دوست داریم خود را بازاری برای بهترین بازیکنان داخلی دنیا بدانیم

هدف ما با استفاده از شبکه مجوزهای مالی بین‌المللی، ارائه خدمات به کسب‌وکارهای کوچک و همچنین به مصرف‌کنندگان بزرگ بدون بانک و کم‌بانک در سراسر جهان است. با جهانی اندیشی و تمرکز محلی، معتقدیم که در مسیر درستی حرکت می کنیم. با اتحاد با UnionPay International، یک رهبر بازار در چندین بازار داخلی در خاور دور، ما معتقدیم که گام محکم دیگری برای تحقق چشم انداز خود برداشته ایم.

برچسب ها : # # # # # ## # # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=1683
لینک کپی شد
0
X