آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

همکاری جدید Ozan SuperApp

Ozan SuperApp که خدمات مالی و خدماتی را ارائه می دهد که زندگی روزمره را آسان تر می کند، همکاری جدیدی با Sightverse شروع کرده است که عادات خرید را به داده های بازاریابی در ترکیه و در سطح جهانی تبدیل می کند. به عنوان بخشی از این همکاری، کاربران Ozan SuperApp با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی Sightverse با ویژگی Send Receipt، پول نقد دریافت خواهند کرد.

همکاری جدید Ozan SuperApp و SightVerse

 

Ozan SuperApp که خدمات مالی و خدماتی را ارائه می دهد که زندگی روزمره را آسان تر می کند، همکاری جدیدی با Sightverse ایجاد کرده است که عادات خرید را به داده های بازاریابی در ترکیه و در سطح جهانی تبدیل می کند. به عنوان بخشی از این همکاری، کاربران Ozan SuperApp با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی Sightverse با ویژگی Send Receipt، پول نقد دریافت خواهند کرد.

اوزان سوپراپ با ماموریت ساده و راحت تراکنش های مالی برای همه و همه جا، برنامه جدیدی را به مزایایی که با همکاری Sightverse در اختیار کاربران خود قرار می دهد، اضافه کرده است . با اضافه شدن قابلیت جدید ارسال رسید به لطف زیرساخت های Sightverse به اوزان سوپراپ، کاربران سوپراپلیکی اوزان با اسکن و ارسال رسیدهای مخارج بازار خود، در بسیاری از دسته بندی ها وجه نقد دریافت می کنند.

بازگشت نقدی خرید مواد غذایی با همکاری

شیدا سونر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Sightverse در مصاحبه ای گفته است :

“به عنوان Ozan SuperApp، ما همچنان مزایایی را در راه حل های مالی ارائه می دهیم که با همکاری های جدید خود به کاربران خود ارائه می دهیم. ما همکاری مهمی را با پلتفرم کلان داده مبتنی بر هوش مصنوعی Sightverse آغاز کردیم. با همکاری ما، خرید خواربارفروشی کاربران سوپراپ اوزان مزیت بیشتری یافته است. کاربران Ozan SuperApp با خواندن رسیدهای مخارج بازار خود، با ویژگی جدید Send Receipt که به لطف زیرساخت Sightverse به برنامه اضافه شده است، در بسیاری از دسته ها درآمد کسب می کنند.”

Sightverse یک شرکت داده بزرگ است که داده‌های مصرف‌کننده را از منابع مختلف به‌دست می‌آورد، این داده‌ها را با الگوریتم‌هایی که توسعه داده است پردازش می‌کند و به برندهایی که با آنها همکاری می‌کند ارائه می‌کند.

تفاوت مستر‌کارت و ویزا‌کارت را در تاپ‌چنج بخوانید

در حالی که ما با فناوری‌ای که در ترکیه و جهان توسعه داده‌ایم، بینش مصرف‌کننده را به داده‌های معنادار تبدیل می‌کنیم، اطلاعات خرید جامع مصرف‌کننده‌ها را به برندها ارائه می‌کنیم، در حالی که از نظر جذب مشتری جدید و وفاداری مشتری نیز از فین‌تک‌ها سود می‌بریم. در عین حال، ما فین‌تک، برندها و مصرف‌کنندگان را برای اولین بار در یک هواپیما در ترکیه و در جهان گرد هم می‌آوریم و با بازپرداخت پول نقد به مصرف‌کننده از خرید خواربارفروشی‌اش، آنها را گرد هم می‌آوریم. با این همکاری که با Ozan SuperApp انجام دادیم، هم خدمات خود را در یک اکوسیستم برنامه فوق العاده قرار دادیم و هم به کاربران بسیار بیشتری در ترکیه دسترسی پیدا کردیم.

برچسب ها : # # # ## # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=1867
لینک کپی شد
0
X