آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

نقد و بررسی بازی Hitman:Blood Money

بازی Hitman:Blood Money

نسخه چهارم بازی سری بازی Hitman:Blood Money هم انتشار پیدا کرده است .این نسخه بر اساس اطلاعت به دست آمده به نظر خیلی بهتر از نسخه های قبلی است و در حقیقت گلچینی از 3 نسخه قبلی بازی Hitman:Blood Money است به علاوه امکنانت جدیدی که همراه با خود دارد که امروز در تاپ‌چنج با هم بررسی میکنیم

مردی کت و شلوار پوش، مردی که در سایه ها زندگی می‌کند،صدای سکوت، ارتش یک نفره! قاتلی اجیر شده، فردی مزدور، انتقام گیرنده و حتی فرشته ی نجات!

شماری از القاب انسانی است که او را با با بارکدش می‌شناسیم:مامور ۴۷٫ شخصیتی که توسط کمپانی IO Interactive در سال دو هزار میلادی به جهانیان معرفی شد.

فردی که با ورودش به صنعت بازی های رابانه ای، یک اسطوره ساخت و تبدیل به یک نماد شد. مردی که به تنهایی توانست ژانر مخفی کاری را به عصری جدید وارد کرده و استاندارد های تازه ای را در این زمینه تعریف کند.

در آغاز بازی در این سنخه مامور 47 کار خود را در بیرون از یک کاسینو تنها با یک Sniper شروع می کند.

یکی از امتیازات این نسخه دریافت پول است.شما به وسیله آن میتوانید وسایل خوبی مثل اسلحه و…نیز برای کشتن آدم ها تهیه کنید.یکی دیگر از امکانات شما در بازی این است که مثلا در هنگامی که از آسانسور بالا می روید در آن گیر می کنید سقف را سوراخ و از آن خارج شوید و از سیم ها بالا روید است.
حرکات و شگرد های جدید بسیار بازی را جذاب تر کرده است.همچنین شما می توانید در یخچال و … پنهان شوید تا از دست دشمن در امان بمانید.

یکی دیگر از قابلیت های شما پنهان کردن اسلحه است که به شما کمک می کند که برای مدتی جلب توجه نکنید و کار خود را راحت انجام دهید.

امکان دیگر شما در بازی این است که در هنگام پر کردن اسلحه نیز تیر اندازی کیند که به شما در کار کشتار دشمنان کمک بزرگی می کند.

پلات این عنوان با یک فلش بک آغاز می‌شود، مردی از قاتل قراردادی داستانمان در خواست می‌کند فردی با نام مستعار Swing King را بکشد، چرا که این فرد در زمان گذشته صاحب و مسئول پارک سرگرمی های بالتیمور در آمریکا بوده و به خاطر کوتاهی و بی‌ مسئولیتی وی، یکی از چرخ و فلک ها واژگون می‌شود و تمام افرادی که سوار آن بوده اند کشته می‌شوند.

این مردی هم که دستور قتل را می‌دهد، پدر یکی از کشته شدگان است، اما این تمام ماجرا نیست، حالا این فرد سفارش شده به مبادلات مواد مخدر و خرید و فروش آن هم روی آورده و در تباهی غرق شده است، به همین یک دلیل هم که شده، وجدان نداشته ی مرد بارکدی دیگر مشکلی با قتل این مرد ندارد و پس از دریافت پیش پرداختش این مرد را خلاص می‌کند.

همان طور که خودتان هم حدس می‌زنید این ماموریت یک مورد کاملا کلاسیک هیتمن گونه است که بیشتر به منظور آشنایی بازیکنان با روند کلی بازی ساخته شده است.

بازی Hitman:Blood Money خوشبختانه جزء بازی هایی در این سری است که طراحی مرحله( Level design) بسیار خوبی دارد. به نحوی که بیشتر مراحل بازی در لوکیشین هایی نسبتا بزرگ(بعضا بیش از حد بزرگ! نظیر آن کازینویی که تم مصر باستان دارد) طی می‌شود و تعداد npc ها و دشمنان جانبی در بازی بالاست. همین چند مورد ذکر شده به خوبی پیش زمینه لازم را برای گیم پلی غنی بازی فراهم می‌کند.

شما میتونید این بازی جذاب با گیم پلی عالی را از تاپ‌چنج تهییه کنید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=1912
لینک کپی شد
0
X