آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

بررسی بدترین بازی پلی استیشن

در این مقاله 5 تا از بازی‌هایی که برای کنسول PS4 و PS5 منتشر شدند و با نمرات پایینی که گرفتند جزو بدترین بازی پلی استیشن محسوب می‌شوند را برای شما معرفی می‌کنیم که تا می‌توانید از آن‌ها دوری کنید!

 

Extinction

استودیو آیرون گلکسی بعد از ساخت بازی موفق Killer Instinct، رابطه خود با مایکروسافت را به اتمام رساند تا بر روی یک بازی با نام خودش کار کند. این بازی Extinction نام داشت که در سال 2018 عرضه شد. در این بازی شما با انواع مختلفی از هیولاها درگیر خواهید شد که به گفته منتقدین بعد از تنها یکی دو ساعت، گیم‌پلی بازی تکراری شده و محتوای جدیدی ارائه نمی‌دهد.

دیگر منتقدین این بازی را پر از پتانسیل دست نیافه خواندند و روند ساخت بازی را به شدت ضعیف توصیف کردند. از بین 47 منتقدی که به این بازی رای دادند، تنها یک منتقد نمره خوبی برای آن ثبت کرده است.

 

Teenage Mutant Ninja Turtles Mutants in Manhattan

استودیو بازی‌سازی Platinum Games که بازی‌های بسیار خوبی در کارنامه خود دارد، در چند سال اخیر وضعیت خوبی نداشته و بازی‌های ضعیفی عرضه کرده است که توانسته دوتا از بدترین بازی های پلی استیشن را به نام خود ثبت کند. همچنین رئیس استودیو به صورت آشکار از تمایل استودیو به خریداری شدن سخن گفته است که هنوز پابلیشری علاقه‌مند به این کار نیست! شایعه‌های شنیده شده از احتمال بسته شدن استودیو به دلایل مالی خبر می‌دهند.

این بازی در سبک اکشن بوده که قابلیت چند نفره بازی کردن را تنها در بستر آنلاین ارائه می‌دهد. طبق گفته منتقدین دقایق اولیه بازی، نوید یک بازی خوب را می‌دهد اما هرچه جلوتر بروید بازی ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود به‌گونه‌ای که حس خواهید کرد به مرور زمان بودجه استودیو کم و کم‌تر می‌شود.

 

The Amazing Spider Man 2

جدا از بازی‌های اسپایدرمن جدید که توسط استودیو Insomniac عرضه می‌شوند و بسیار بازی‌های موفقی هستند، قبل‌ها، بازی‌های زیادی با نام اسپایدرمن عرضه می‌شدند. یکی از این بازی‌ها برگرفته شده از فیلم Amazing Spiderman 2 بود که توسط استودیو Beenox ساخته شد.

بازی در سبک جهان‌باز و اکشن بوده که در سال 2014 عرضه شد اما با نمرات پایینی روبه‌رو شد. اکثر منتقدین معتقد بودند که بازی بسیار ساده بوده و ایده جدیدی ندارد، حتی یکی از منتقدین این بازی را “فقط جابه‌جا شدن با تار در شهر نیویورک” خوانده است.

 

NBA Live 14

بازی‌های ورزشی به دلیل عرضه سالیانه و عدم ارائه محتوای جدید، همواره توسط منتقدین و طرفداران مورد انتقاد قرار می‌گرفتند. اما این بازی با عملکرد بسیار ضعیف EA و وجود رقابت سنگین (بازی NBA 2K14) توانست به یکی از بدترین بازی های پلی استیشن تبدیل شود.

EA قول‌های زیادی برای بازگشت این سری داده بود که نتوانست هیچ‌کدام را عملی کند، به‌گونه‌ای که برخی منتقدین حتی علت وجود داشتن این بازی را زیر سوال برده‌اند.

جدید ترین بازی های ایکس باکس گیم در سال جدید را در تاپ‌چنج بخوانید 

 

Werewolf the Apocalypse Earthblood

بازی Werewolf the Apocalypse Earthblood یکی دیگر از مثال‌هایی است که بازی پتانسیل‌های زیادی دارد اما اجرای ضعیفی مواجه می‌شود. به عنوان یک گرگینه شما از قدرت‌های زیادی برخوردار هستید که می‌تواند نوید یک کمبت جذاب و درگیر کننده را بدهد اما بازی به گونه‌ای طراحی شده که شما با این همه قدرت بهتر از به صورت مخفیانه و به دور از کمبت بازی کنید!

این بازی که در سال 2021 عرضه شد، با استقبال کمی مواجه شد و تنها 7 منتقد به آن رای دادند که همگی بازی را تجربه‌ای ناامید کننده خواندند.

برچسب ها : # # # # ## # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2013
لینک کپی شد
0
X