آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

ozan superapp چیست

تعداد افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند در چند ماه گذشته به شدت افزایش یافته است، اما مشکل اغلب در روش های پرداخت موجود است. برخی از فروشگاه ها فقط کارت های اعتباری را مجاز می دانند در حالی که برخی دیگر امکان پرداخت از طریق کیف پول های آنلاین مختلف را دارند. ozan superapp تلاش می‌کند تا همه روش‌های پرداخت را در یک پلتفرم واحد و با کاربری آسان قرار دهد که مدیریت امور مالی را آسان‌تر از همیشه کند.

پرداخت در دنیای دیجیتال

 در عصر امروزی که همه اطرافیان ما صاحب یک گوشی هوشمند هستند، همه چیز تغییر کرده است. این دستگاه‌های کوچک اما قدرتمند نحوه تعامل ما با جهان را تغییر دادند و همه‌گیری اخیر نشان داد که ما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری داریم.

از آنجایی که کشورهای سراسر جهان در قرنطینه کامل قرار گرفتند، کسب و کارها چاره ای جز تغییر کل فعالیت خود به صورت آنلاین نداشتند. نیاز به یک بازار کاملا دیجیتال مدت زیادی است که وجود داشته است، اما بسیاری از کسب و کارهای کوچک محلی به روش های قدیمی خود برای اجرای یک عملیات ادامه می دهند.

امروزه تقریباً هر کسب‌وکاری دارای وب‌سایت تجارت الکترونیکی مخصوص به خود است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا آنچه را که نیاز دارند به صورت آنلاین خریداری کنند. با این حال، با وجود پلتفرم های تجارت الکترونیک بسیار و روش های پرداخت متفاوت، بسیاری از کاربران در پرداخت مشکل دارند.

در اینجا عمر سونر، مدیر عامل اوزان در مورد وضعیت جدید میگوید: «جهان امروز با چالش های پیش بینی نشده زیادی روبرو است که همه را در معرض آزمایش قرار می دهد. اقدامات ساده ای مانند پرداخت آنلاین اغلب بسیار پیچیده است و کاربران مجبورند پول خود را از یک حساب به حساب دیگر برای پرداخت محصولات یا خدمات منتقل کنند. هدف ما ایجاد یک پلتفرم واحد است که به همه اجازه می‌دهد پرداخت‌ها، ارسال و دریافت پول و کنترل امور مالی خود را با یک اپلیکیشن واحد انجام دهند.»

 شروع ایده پردازی برای ozan superapp

اوزان یک پروژه ORM ترکیه است که توسط دکتر اوزان اوزرک، کارآفرین تاسیس شده است. او روی چند پروژه مهم از جمله OpenPayd کار کرد. اوزان اوزرک در تلاش است تا راه حلی کاربردی برای پرداخت آنلاین ایجاد کند. دانش او از تأسیس بانک تجاری اروپایی به او کمک کرده است تا اطلاعات ارزشمندی را در سیستم های مالی آنلاین به دست آورد.

همه این فعالیت ها به او اجازه داد تا پلتفرمی ایجاد کند که با موفقیت تمام ویژگی های مدیریت مالی را در یک ابزار کاری پیاده سازی کند.

 اوزان در مورد ozan superapp جدید خود می‌گوید: «من فکر می‌کنم مردم نسبت به پرداخت‌های آنلاین بیزاری خاصی دارند. برخی از آنها این فرآیند را بسیار پیچیده می دانند. دیگران نگران امنیت آنلاین هستند. خوب، ایده من این است که برنامه‌ای را منتشر کنم که استفاده از آن بسیار آسان است، هر کسی می‌تواند از آن به راحتی استفاده کند، حتی آن‌هایی که خیلی علاقه ای به تکنولوژی ندارند. من می‌خواهم پلتفرمی ایجاد کنم که امکان انجام تراکنش‌های سریع‌تر را فراهم کند، بدون اینکه کاربران مجبور باشند پول خود را از یک کیف پول آنلاین به دیگری واریز کنند.»

ozan superapp نتیجه سالها کار سخت و آزمایش مداوم در چندین پلتفرم است. طبیعتا اوزان در حال همکاری بسیار نزدیک با بزرگترین بانک های جهان و سایر کارشناسان فین تک است تا این طرح را به موفقیت برساند.

طراحی ozan superapp 

 SuperApp جدید طراحی شده تحت نظارت Ozan طراحی شده است تا به کاربران امکان پرداخت آنلاین، انتقال پول و حتی تبادل ارز در یک برنامه واحد را بدهد. دارای دو حالت اصلی است:

  • حالت بازی
  • حالت کیف پول

هر یک از این حالت ها معاملات آسان را طبق قوانین بازار ارائه می دهد. بیایید هر حالت را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

 حالت کیف پول

حالت کیف پول تقریباً مانند هر کیف پول آنلاین دیگری مانند PayPal یا CashApp است. به شما این امکان را می دهد که پولتان را به کیف پول آنلاین خود منتقل کنید و از آنها برای خرید محصولات و خدمات آنلاین استفاده کنید. می توانید پول خود را مستقیماً از حساب بانکی خود به کیف پول ozan superapp خود ارسال کنید و از آن برای خرید بدون گذاشتن اطلاعات کارت اعتباری استفاده کنید.

حالت بازی

حالت بازی به کاربران این امکان را می دهد که بازی ها و ارزهای درون بازی را مستقیماً از برنامه خریداری کنند. این به شما امکان می دهد بازی یا فروشگاه آنلاین مورد نظر خود را پیدا کنید، مواردی را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید و مستقیماً در برنامه خرید کنید. این بدان معناست که شما نیازی به ایجاد حساب، اشتراک گذاری اطلاعات کارت اعتباری و غیره ندارید.

تکمیل Ozan SuperAppدرعضویت بین المللی UnionPay را در تاپ‌چنج بخوانید 

صحبت نهایی

 

به جرات می توان گفت که تجربه گسترده اوزان در این زمینه، همراه با تیم متخصص ، به ایجاد یکی از بهترین برنامه های مدیریت مالی آنلاین که جهان تاکنون دیده است کمک کرده است.

برچسب ها : # # # # # ## # # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2045
لینک کپی شد
0
X