آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

بازی GTA 6 و شایعات انتشار

بازی GTA 6 احتمالاً مورد انتظارترین بازی است که در حال حاضر در حال ساخت است، با توجه به اینکه نزدیک به یک دهه از آخرین ورود به این سری می گذرد، انتظار زیاد گیمر ها جای تعجب ندارد.

سال‌ها است که اخبار جی‌تی‌ای 6 را شنیده‌ایم و امید به انتشار نسخه جدید این بازی را داریم . این امیدها در اوایل سال جاری تأیید شد و راک استار در نهایت نشان داد که واقعاً در حال توسعه است.

انتظار رو به پایان بازیGTA 6

مدت کوتاهی پس از اعلام، Rockstar با خبرهای بزرگی در رابطه با GTA 6 مواجه شد. این شامل فیلم‌های قبل از توسعه آلفا، با نگاهی اجمالی به محل قرارگیری بازی بود. با وجود حجم عظیمی از اطلاعات در مورد GTA 6 که در فاش شده است، این بازی در واقع با چه چیزی به پایان می رسد، باید دید.

زمان انتشار بازیGTA 6

مایکروسافت اعلام کرده است که انتظار دارد بازی GTA 6 چه زمانی عرضه شود. از زمانی که Rockstar Games آخرین بازی Grand Theft Auto را منتشر کرد، نزدیک به یک دهه می‌گذرد و چهار سال از انتشار آخرین عنوان خود، Red Dead Redemption 2 می‌گذرد.

کارکنان آن، بسیار منتظر یک عنوان جدید هستند. با این حال، مواردی مانند کووید احتمالاً برخی از پروژه‌ها را به عقب انداخته است، اما Rockstar Games به اندازه کافی لطف داشت تا تأیید کند که Grand Theft Auto بعدی در دست ساخت است و ظاهراً نسخه بعدی آن هم انتشار پیدا میکند. در مورد اینکه چه زمانی منتشر خواهد شد، شایعاتی هست، زیرا ما هنوز تریلر بازی را نداریم، اما Rockstar قول اطلاعات بیشتری در ماه های آینده داده است.

با این حال، خبر های جدیدی پخش شده است که نشان می‌دهد مایکروسافت در مورد زمان انتشار GTA 6 راکستار نقشه های دارد. مایکروسافت اشاره کرده است که انتظار دارد Grand Theft Auto VI تا سال 2024 منتشر شود، به این معنی که حداکثر 24 ماه از اجرای آن فاصله داریم.

 

بررسی بدترین بازی پلی استیشن را در تاپ‌چنج بخوانید

 

همچنین از آنجایی که بازی بزرگی مانند GTA 6 به دقت و حساسیت بسیار زیادی نیاز دارد، این احتمال وجود دارد که Rockstar تاریخ انتشار اولیه بازی خود را 2024 اعلام کند و سپس آن را یک سال به تعویق بیندازد.

گزارشی از بلومبرگ نشان می دهد که توسعه دهندگان انتظار ندارند بازی قبل از سال 2024 منتشر شود، Take-Two رشد قابل توجهی را تا پایان همان سال پیش بینی کرده است و شایعات دیگر نشان می دهد که می تواند تا آن زمان آماده شود. تا آن زمان، Rockstar 6 سال فاصله با عنوان قبلی خود و 11 سال از آخرین Grand Theft Auto داشته است.

برچسب ها : # # # # ## # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2071
لینک کپی شد
0
X