آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

روش های ساخت مستر کارت

مستر کارت یکی دیگر از سرویس‌های پرداخت بین المللی است که در دهه ۶۰ میلادی با همکاری چندین بانک در ایالات متحده تاسیس شد و سپس توانست حوزه فعالیت خود را به کشورهای اروپایی نیز گسترش دهد. در حال حاضر مستر کارت همراه با ویزا کارت دو سامانه پرداخت معتبر جهانی به شمار می‌روند. برای ساخت مستر کارت رایگان می‌توانید از روش زیر استفاده کنید.

۱. برنامه مرورگر دستگاه خود (مانند گوگل کروم) را باز کرده و سپس آدرس وب سایت cardguru.io را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید.

۲. روی منوی کشویی قرار گرفته در سمت راست کلید Generate کلیک نمایید و سپس از میان گزینه‌های نمایش داده شده، گزینه MasterCard را انتخاب نمایید.

۳. در ادامه روی کلید سبز رنگ Generate در سمت راست کلیک کنید.

۴. اکنون می‌توانید اطلاعات مرتبط با حساب مستر کارت مجازی ساخته شده مانند شماره کارت، تاریخ انقضا، کد CVV و نام دارنده را روی کارت مشاهده نمایید.

۵. در صورتی که به جزئیات بیشتری از حساب مستر کارت مجازی ایجاد شده نیاز دارید، می‌توانید به پایین صفحه اسکرول کنید و روی گزینه JSON در سمت چپ کلیک نمایید. آدرس ثبت شده مقابل عبارت address و کشور و کد پستی به ترتیب روبه‌روی عبارت‌های country و zipcode قرار دارند.

۶. با انتخاب هر فرمت، قادر خواهید بود فایل آفلاین آن را از طریق کلیک روی گزینه Download در پایین کادر کدها، روی دستگاه خود ذخیره نمایید.

۷. جهت ساخت مستر کارت رایگان به صورت گروهی، از نوار ابزار بالایی وب سایت، روی گزینه Bulk Credit Card Generator کلیک کنید.

۸. در صفحه باز شده، تیک گزینه MasterCard را با کلیک روی پنل قرار گرفته در مقابل عبارت Card Type بزنید. برای ادامه مقدار تعداد کارت‌های مورد نظر را در کادر No of Cards وارد نمایید. سپس از پنل Data Format نوع فرمت مد نظر را انتخاب کرده و در نهایت روی کلید Generate کلیک کنید. همچنین اگر می‌خواهید تمامی کارت‌ها از یک کشور خاص باشند، تنها کافی است تا از منوی کشویی Country اقدام به گزینش کشور دلخواه کنید.

۹. در نهایت کادر حاوی اطلاعات مستر کارت‌های ساخته شده در سمت راست صفحه نمایش داده خواهد شد. همچنین با کلیک روی گزینه Download می‌توانید این داده‌ها را با فرمت مورد نظر به شکل آفلاین در اختیار داشته باشید.

ساخت ویزا و مستر کارت با انتخاب کشور

روش‌های گفته شده در قسمت‌های قبلی، امکان انتخاب کشور را به صورت پیش‌فرض در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند و تنها در حالت گروهی می‌توان چنین کاری را انجام داد. خوشبختانه ابزارهای جایگزین دیگری هم وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان ویزا کارت یا مستر کارت مختص به یک کشور خاص را ایجاد نمود که در ادامه توضیحات آن ذکر شده است.

۱. برنامه مرورگر دستگاه خود (مانند گوگل کروم) را باز کرده و سپس آدرس وب سایت fakedata.net/generate را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید.

۲. از پنل سمت چپ وب سایت روی گزینه Generate Credit Cards کلیک نمایید.

۳. در صفحه بعدی به قسمت پایین آن اسکرول کنید و در ادامه از پنل قرار گرفته در پایین عبارت Issuing Network سرویس پرداخت مورد نظر مانند ویزا کارت یا مستر کارت را انتخاب نمایید. سپس از منوی کشویی در زیر عبارت Country، کشور مورد نظر برای ساخت کردیت کارت رایگان را گزینش کنید.

خرید ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان را در تاپچنج بخوانید 

۴. پس از انتخاب گزینه‌های مورد نظر، جهت ساخت حساب پرداخت مجازی روی کلید Generate Again در سمت راست کلیک نمایید.

۵. در نهایت اطلاعات مرتبط با مستر کارت یا ویزا کارت ساخته شده در کادر قرار گرفته زیر عبارت Generated Data نمایش داده خواهد شد. این اطلاعات شامل شماره کارت، نام دارنده، آدرس، کشور، کد CVV و تاریخ انقضا می‌شود. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب برخی از کشور‌ها، ممکن است آدرس در این کادر نمایش داده نشود. در صورتی که حتما به آدرس کارت نیاز دارید، کشور انتخابی را روی ایالات متحده (United States of America) قرار دهید.

در پایان دوباره باید اشاره نمود که ساخت کردیت کارت رایگان تنها به صورت مجازی و غیر واقعی ممکن است؛ در نتیجه کاربران هیچگونه دسترسی به این حساب‌ها نخواهند داشت و نمی‌توانند از آن‌ها برای انجام پرداخت‌های بین المللی یا انتقال پول استفاده نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2242
لینک کپی شد
0
X