آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

همکاری مسترکارت و پالیگان در وب 3

مسترکارت، غول سرویس‌های پرداختی در سطح جهان در حال گسترش فعالیت خود در حوزه بلاک چین است و به‌تازگی از همکاری با شبکه پالیگان خبر داده است. به‌واسطه همکاری مسترکارت و پالیگان، برنامه اکسلریتور (شتاب‌دهنده‌ای) بر بستر این شبکه راه‌اندازی خواهد شد که به هنرمندان حوزه موسیقی کمک می‌کند تا حرفه خود را در وب 3 بسازند.

همکاری مسترکارت و پالیگان

به نقل از کوین تلگراف، این شرکت روز 7 ژانویه راه‌اندازی برنامه (Mastercard Artist Accelerator) را اعلام کرد و اشاره داشت که از فصل بهار این برنامه 5 هنرمند نوظهور در جهان را به مربیان موسیقی متصل خواهد کرد و به آنها کمک می‌کند تا برند خود را در فضای وب 3 بسازند.

هنرمندان دسترسی اختصاصی به رویدادهای ویژه و همچنین انتشار آهنگ‌ها و … خواهند داشت. برنامه مسترکارت و پالیگان در وهله اول به هنرمندان آموزش می‌دهد که چگونه در فضای وب 3 برند خود را ایجاد کنند و برای مثال NFT مینت کنند یا نماینده خود در دنیای مجازی باشند. این برنامه با نمایش زنده هنرمند در اواخر سال به اوج خود می‌رسد.

مسترکارت علاوه بر محصول اشاره شده، یک مجموعه NFT با نام (Mastercard Music Pass) را نیز برای هنرمندانی که در برنامه انتخاب نمی‌شوند، راه‌اندازی می‌کند. هدف آن است که برای هولدرهای این توکن‌ها، برنامه‌های آموزشی و منابع منحصربه‌فردی ایجاد شود تا آنها بتوانند از طریق حوزه موسیقی با وب 3 آشنا شوند و در آن فعالیت کنند.

رایان وات، مدیرعامل پالیگان در رابطه با همکاری مسترکارت با این شبکه گفت که وب 3 این پتانسیل را دارد که نوع جدیدی از هنرمند را تقویت کند که می‌تواند طرفداران خود را افزایش دهد، امرار معاش کند و رسانه‌های جدیدی را برای بیان خود و ارتباط با شرایط خاص خود معرفی کند.

به نظر می‌رسد پالیگان آماده تبدیل شدن به مرکزی برای پروژه‌های وب 3 مرتبط با موسیقی باشد. روز 6 دسامبر، وارنر موزیک، این پلتفرم بسیار بزرگ در حوزه سرگرمی از همکاری با پالیگان و LGN خبر داد. وارنر اشاره داشت که با همکاری این دو، پلتفرم موسیقی LGND را خواهد ساخت. انتظار می‌رود که این برنامه در ماه جاری راه‌اندازی شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا در آن به استریم موسیقی و همچنین جمع‌آوری و معامله NFTهای موسیقی بپردازند.

روش های ساخت مستر کارت را در تاپچنج بخوانید 

مسترکارت به صورت فعال در حال گسترش فعالیت‌های بلاک چینی خود بوده است. در ژانویه 2022، این پلتفرم با کوین بیس همکاری کرد تا به کاربران اجازه دهد که از کارت‌های مسترکارت برای خرید NFTهای بازار کوین بیس استفاده کنند. در اواسط اکتبر نیز از همکاری با پاکسوس خبر داد که از طریق آن شاهد ارائه معاملات رمز ارزی در بانک‌ها و خدمات آن باشیم.

علاوه بر همکاری مسترکارت و پالیگان که به‌تازگی اعلام شد، یکی دیگر از تلاش‌های این پلتفرم در حوزه کریپتو نیز راه‌اندازی ابزار حفاظت در برابر کلاه‌برداری رمز ارزها است. به‌واسطه این پلتفرم بانک‌ها می‌توانند در شبکه خود پلتفرم‌های تجاری کلاه‌برداری را شناسایی و با آنها مقابله کنند.

 

برچسب ها : # # # # # ## # # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2310
لینک کپی شد
0
X