آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

چگونه حساب بین المللی باز کنیم؟

داشتن حساب بین المللی مزایای بسیاری دارد؛ اما کاربرد و کارایی این نوع حساب‌ها در ایران از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا نقل و انتقالات بانکی به سبب وجود تحریم‌های متعدد با محدودیت‌های بسیاری همراه است که با افتتاح یک حساب  می‌توان از شدت آن کاست.

تاجرا، سرمایه گذاران بازارهای مالی، فریلنسرها و سایر افرادی که به سبب انجام فعالیت‌های بین المللی نیاز دارند در یک فضای امن و قانونی نقل و انتقالات ارزی داشته باشند با افتتاح یک حساب بین المللی می‌توانند در محیطی ایمن خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

برای استفاده از خدمات و امکانات ویزا کارت مجازی یا سایر امکانات گسترده‌ای که در همه جای دنیا مرسوم است همچون خرید اکانت canva، اکانت ماز یا خرید اکانت freepik باید یک حساب ایجاد کنید که در ادامه این مقاله بیشتر راجع به آن توضیح دادیم.

برای اینکه بتوانیم به سوالاتی همچون چگونه حساب بین المللی باز کنیم، پاسخ دهیم نیاز است که با مزایا و انواع حساب‌های بین المللی و کاربردهای آن آشنا شویم و سپس مراحل افتتاح حساب بین المللی را مرور کنیم.

چگونه در ایران حساب بین المللی باز کنیم؟

همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم برای داشتن حساب‌های بین المللی در ایران محدودیت‌هایی وجود دارد که این محدودیت‌ها از تحریم‌های بانکی نشات می‌گیرد.

به طور کلی برای اینکه بتوانید یک حساب افتتاح کنید به یکسری مدارک بانکی و هویتی نیاز دارید؛ در صورتی که هویت ایرانی شما فاش شود حساب شما لیمیت شده و در برخی موارد برای همیشه مسدود می‌شود. با این وجود چاره چیست؟ آیا ایرانیان به هیچ وجه نمی‌توانند با هویت اصلی خود حساب بین المللی داشته باشند؟

در پاسخ به چنین سوالی باید گفت شما می‌توانید به کمک یک تیم حرفه‌ای و کاربلد یک حساب بین المللی قانونی و ایمن افتتاح کنید.

دایاچنج از جمله شرکت‌هایی است که به شما کوتاه می‌کند در کوتاه‌ترین زمان با کمترین کارمزد یک حساب  قانونی و ایمن داشته باشید. دایاچنج تمامی‌ مدارک بانکی مورد نیاز را برای شما تهیه میکند و شما بدون کمترین زحمت صاحب یک حساب بین المللی قانونی خواهید شد.

برای افتتاح حساب از طریق دایاچنج تنها کافیست وارد وب سایت مجموعه شوید و یک حساب کاربری بسازید و از این طریق سفارش خود را ثبت کنید سپس با پرداخت بهای خدمات منتظر صدور حساب بین المللی خود باشید.

در این بین به امکاناتی از قبیل سیم کارت غیر ایرانی، vps، مدارک بانکی و غیره نیاز دارید که دایاچنج تمامی‌ این موارد را برای شما تامین می‌کند.

انواع حساب‌های بین المللی

حساب‌های بین المللی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها متناسب با امتیازات و ویژگی‌هایی که دارند برای افراد مختلف کارایی دارند. در ادامه به صورت مفصل انواع حساب‌ را بررسی می‌کنیم.

حساب‌ به دو صورت شخصی و شرکتی قابل استفاده هستند.

  • حساب شخصی

افتتاح حساب بین المللی به صورت شخصی دردسرهای کمتری دارد؛ اما گاها برای استفاده از برخی خدمات همچون تسهیلات بانکی نیاز است که حساب شرکتی داشته باشید.

یکی از شرط‌های افتتاح حساب  به صورت شخصی داشتن اقامت کشور مورد نظر است البته این شرط برای برخی بانک‌ها مهم و برای برخی دیگر اهمیتی ندارد.

  • حساب شرکتی

برای افتتاح حساب  به صورت شرکتی علاوه بر اقامت کشور مورد نیاز نیاز است که یک شرکت نیز ثبت کنید و اسناد مربوط به آن را به بانک ارائه دهید.

نسخه روسی مستر و ویزاکارت به زودی در ایران را در تاپ‌چنج بخوانید

مدارک لازم برای افتتاح حساب بین المللی

اگر قصد دارید یک حساب ایجاد کنید تا بتوانید از امکانات و مزایای آن استفاده کنید باید برخی مدارک لازم را ارائه دهید. این مدارک عبارتند از:

  • اصل و کپی پاسپورت
  • معرفی نامه بانکی
  • اسناد شرکت
  • مدارک شغلی
  • میزان مشخصی پول برای واریز به حساب

این مدارک جزو ضروریاتی است که باید به هر بانکی ارائه شود؛ اما برخی بانک‌ها مدارکی مازاد بر آنچه نامبرده شد را طلب می‌کنند که نیاز است آنها را تامین کنید.

انواع کارت‌های اعتباری متصل به حساب‌های بین المللی

  • ویزا کارت

  • مستر کارت

  • پی پال

  • کیف پول‌های الکترونیک

  • کردیت کارت

  • دبیت کارت

 

برچسب ها : # # # # ## # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2340
لینک کپی شد
0
X