آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

Mastercard به نیروهای EazyPay می پیوندد .

Mastercard به گسترش خدمات پرداخت تجارت الکترونیک و پیشنهادات دیجیتالی به همه تجار EazyPay کمک می کند.

منامه، بحرین: مسترکارت، پیشرو در فناوری در صنعت پرداخت جهانی، با ارائه‌دهنده خدمات فین‌تک و خدمات پرداخت پیشرو بحرینی Eazy Financial Services (EazyPay) که اکنون توسط سرویس‌های درگاه پرداخت مسترکارت (MPGS) پشتیبانی می‌شود، همکاری کرده است. MPGS یک پلتفرم قابل اعتماد است که به مؤسسات مالی فناوری برچسب سفید برای پردازش پرداخت و جلوگیری از کلاهبرداری ارائه می دهد. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌های منطقه که توسط بسیاری از بازیگران اکوسیستم مالی استفاده می‌شود، شرکای خود را قادر می‌سازد تا طیف گسترده‌ای از تراکنش‌های دیجیتالی را به راحتی و ایمن بپذیرند، از جمله همه برندهای پیشرو کارت و سایر روش‌های پرداخت غیر کارتی.

ماریا مدودوا، مدیر بازرگانی کشور، عربستان سعودی و بحرین گفت: «مستر کارت برای ایجاد یک واقعیت جدید برای اکوسیستم پرداخت های دیجیتالی کار می کند. ما از گسترش دامنه فناوری MPGS نوآورانه خود در بحرین، با همکاری EazyPay، برای حمایت از صنعت تجارت الکترونیکی کشور شورای همکاری خلیج فارس که به سرعت در حال رشد است و استراتژی تحول دیجیتال بلندپروازانه، بسیار خوشحالیم. این حرکت حضور مسترکارت را تقویت می کند و پذیرش پرداخت دیجیتال را در کشور گسترش می دهد.شرکت‌های موجود در فضای فین‌تک بحرین نقشی حیاتی در دسترسی آبشاری به راه‌حل‌هایی دارند که می‌توانند به تحول دیجیتال در بخش SME کمک کنند، که حدود 30 درصد از تولید ناخالص داخلی بحرین (GDP) را تشکیل می‌دهد.

در راستای چشم انداز اقتصادی 2030، این کشور همچنین در چارچوب هایی سرمایه گذاری کرده است که به دنبال توسعه یک اکوسیستم کارآفرینی قوی است. Mastercard متعهد شده است که رشد پایدار و گنجاندن کسب و کارهای کوچک را در سرتاسر چشم انداز ایجاد کند، و مشارکت های فین تک آن، راه حل های نوآورانه و تجربه محور را در سراسر اکوسیستم خدمات مالی ارائه می دهند.در آگوست 2022، ایزی در فهرست فوربس از 25 شرکت برتر فین تک در خاورمیانه قرار گرفت. در سال 2021، این شرکت پایانه‌های EazyPay POS خود را راه‌اندازی کرد که به بازرگانان محلی و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​اجازه می‌داد تا پرداخت‌های بدون تماس را بپذیرند.

چگونه حساب بین المللی باز کنیم را در تاپ‌چنج بخوانید 

Eazy Financial با بیش از 900 تاجر و 5692 پایانه POS در سراسر بحرین به پردازش تراکنش‌هایی به ارزش 502 میلیون دلار در سال 2021 کمک کرد و قصد دارد تا سال 2023 این مبلغ را دو برابر کند. مسترکارت علاوه بر تخصص دیجیتالی متمرکز بر رشد، از دسترسی جهانی، شبکه شرکا و دانش محلی برای همکاری با شرکت‌های فین‌تک در هر مرحله از رشد از طریق پورتفولیوی Mastercard Accelerate برخوردار است. این شرکت فناوری با ذینفعان مختلفی از جمله نوآوران فین‌تک شریک می‌شود تا تا سال 2025 1 میلیارد نفر را به اقتصاد دیجیتال متصل کند، از جمله 50 میلیون کسب‌وکار کوچک با تمرکز مستقیم بر روی 25 میلیون زن کارآفرین.

برچسب ها : # # # # ## # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2367
لینک کپی شد
0
X