آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

همکاری مسترکارت و بایننس این بار در برزیل

مسترکارت ، غول شرکت‌های پرداختی با صرافی بایننس همکاری می‌کند تا محصول کارت پیش‌پرداخت رمز ارزی خود را در آمریکای لاتین راه‌اندازی کنند. روز گذشته صرافی اعلام کرد که در پی همکاری مسترکارت و بایننس، شاهد راه‌اندازی بایننس کارت در کشور برزیل خواهیم بود. همچنین قابل‌توجه است که این کارت توسط داک (Dock)، موسسه پرداختی و قانون‌گذاری شده توسط بانک مرکزی برزیل صادر می‌شود.

 

ورود بایننس کارت و مسترکارت به برزیل

به نقل از کوین تلگراف، بایننس کارت به کاربران جدید و قدیم بایننس در کشور برزیل با کارت‌های ملی معتبر اجازه می‌دهد تا از طریق ارزهای دیجیتال به خرید و پرداخت قبوض خود بپردازند. بنا بر داده‌های صرافی، این کارت اکنون در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد و در هفته‌های آتی شاهد دسترسی گسترده آن خواهیم بود.

باید اشاره داشت که پس از آرژانتین، برزیل دومین کشوری است که بایننس این محصول خود را در آن راه‌اندازی کرده است. باید اشاره داشت که بر اساس اعلامیه صرافی، کشور برزیل در میان 10 بازار برتر برای این صرافی در سراسر جهان قرار دارد.

Mastercard به نیروهای EazyPay می پیوندد را در تاپ‌چنج بخوانید

در یک کنفرانس خبری، گیلمر نازار، مدیر شعبه بایننس در کشور برزیل اشاره داشت که این محصول گام مهمی در پذیرش و استفاده بیشتر از ارزهای دیجیتال در سطح جهان است. وی افزود که پرداخت یکی از اولین و واضح‌ترین موارد کاربردی کریپتو است اما پذیرش آن جای رشد بسیار بیشتری دارد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2390
لینک کپی شد
0
X