آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

Rally Adventuresبرای Forza Horizon 5 معرفی شد

استودیو Playground Games بسته گسترش دهنده Rally Adventures، که دومین بسته بازی Forza Horizon 5 را معرفی کرد.  طبق چیزی که در کانال یوتیوب Forza اعلام شد، این بسته الحاقی در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۱۴۰۲) ارائه خواهد شد و یک حالت کاملا جدید رالی را به بازی اضافه می‌کند. تریلر مختصری هم از گیم پلی جدید این بسته الحاقی نیز منتشر شد که قابلیت‌هایی که بازیکنان می‌توانند در Rally Adventures تجربه کنند را به نمایش گذاشت.

استودیو Playground Games برخی از گزینه‌های سفارشی سازی جدید را هم که به بازی Forza Horizon 5 اضافه خواهند شد را معرفی کرد و به بازیکنان قول داد که می‌توانند هیولای رالی خود را بسازند.

پلی استیشن ۷۰ درصد از بازار جهانی کنسول‌ها را در اختیار دارد  را در تاپ‌چنج بخوانید 

اولین بسته گسترش دهنده این بازی در ماه ژوئن سال گذشته معرفی شد و حالت Hotwheels را دوباره به دنیای Forza Horizon بازگرداند. این بسته گسترش دهنده انواع ماشین‌های Hotwheels را به بازی اضافه کرد و به بازیکنان اجازه داد که در چیدمان‌هایی بامزه اما جالب، مانند یک مسیر حلقه‌ای در آنشفشان، مسابقه دهند.

موردی که در بازی‌های ریسینگ باعث جذابیت گیم‌پلی می‌شود، طراحی ماشین، تنوع محیط‌ها و محتویاتی است که دراختیار مخاطب قرار داده می‌شود. فورتزا هورایزن 5 بیش از ۵۰۰ ماشین دارد که تقریبا می‌توان گفت اکثر آن‌ها طراحی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. زمانی‌که هدایت دو ماشین مختلف را به‌دست می‌گیرید، حتی اگر در یک کلاس باشند، به‌خوبی عملکرد متفاوت هرکدام را متوجه خواهید شد. شاید با رانندگی آزادانه در محیط آنطور که باید و شاید تفاوت ماشین‌ها نمایان نشود، اما زمانی‌که پا به یک مسابقه می‌گذارید، تفاوت در سرعت شتاب، هندلینگ، سرعت اولیه و موارد مشابه چیزهایی هستند که به درستی روی برد و باخت شما تأثیرگذار هستند.

برچسب ها : # # # # # ## # # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2421
لینک کپی شد
0
X