آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

چرا باید از گیفت ‌کارت پلی‌استیشن استفاده کنیم؟

با اینکه گیفت کارت ها در سایر کشورهای خارجی به‌عنوان یک هدیه استفاده می‌شود؛ اما در ایران استفاده از گیفت ‌کارت پلی‌استیشن ، اصلی‌ترین راه خرید بازی و دیگر محصولات دیجیتالی از فروشگاه پلی‌استیشن است. برای خرید محصولات دیجیتالی پلی‌استیشن که شامل بازی نیز می‌شود، نیازمند کارت اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و ویزا کارت هستید؛ گیفت کارت ها بهترین راه جایگزین مستر کارت و ویزا کارت است.

 

خرید بازی های پلی استیشن در ایران، به دو روش انجام میگیرد؛ در روش اول شما می توانید بازی ها را به صورت دیسک خریداری کرده و از آنجایی که دیسک های بازی به دلیل محدودیت های واردات، عدم ثبات قیمتی و محدودیت ها ارسالی و خرابی ها همواره با چالش های متنوعی روبرو هستند. در روش دوم، شما می توانید بازی های جدید پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 را به صورت آنلاین و مستقیم از فروشگاه سونی (PSN) خریداری کنید. قیمت خرید بازی ها در روش دوم معمولا دارای ثبات قیمتی بوده و یکی از ویژگی هایی که خرید شما را جذاب می کند؛ ایجاد پیشنهادات ویژه و تخفیف های فصلی و مناسبتی است که قیمت خرید بازی ها را  به شدت کاهش داده و خرید آن ها را جذاب تر می کند.

برای خرید بازی های فوق در روش دوم و استفاده از گیفت کارت پلی  استیشن، مبلغ معینی به حساب پلی‌استیشن شما اضافه خواهد شد که از طریق آن می‌توانید بازی‌ها را به‌صورت قانونی خریداری کنید. خرید قانونی بازی‌ها مزیت‌های بی‌شماری دارد که بزرگ‌ترین آن‌ها استفاده از بخش آنلاین بازی است.

استفاده از گیفت ‌کارت پلی‌استیشن روی چه پلتفرم هایی امکان پذیر است ؟

استفاده از گیفت ‌کارت پلی‌استیشن تنها برای کنسول های مختلف سونی امکان پذیر  است؛ بدین منظور شما می توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی ها و موارد مختلفی را خریداری کنید. استفاده از گیفت کارت پلی استیشن روی پلتفرم های شرکت سونی هیچ گونه محدودیتی نداشته و شما به راحتی می توانید با استفاده از آن ها برای کنسول های بازی خود محصولات مرتبطی را خریداری کنید.

گیفت کارت برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4

با توجه به مطالبی که قبلا به آن ها اشاره کردیم، گیفت کارت های مخصوص پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تفاوتی با سایر گیفت کارت ها نداشته، شما می توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، برای کنسول های سونی محصولات مرتبط را خریداری نمایید. توجه کنید قبل از خرید گیفت کارت برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تنها باید به ریجن اکانت خود دقت کنید و ریجن کنسول بازی شما مشکلی در محصول خریداری شده ایجاد نخواهد کرد.

توقف همکاری ویزا و مستر کارت با صنعت ارزهای دیجیتال را در تاپ‌چنج بخوانید 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2455
لینک کپی شد
0
X