آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

تاخیر در عرضه بازی Ark 2

عرضه بازی Ark 2 دوباره به تعویق افتاده است. این بازی که در ابتدا قرار بود در سال  2022 عرضه شود، به سال 2023 موکول شد. اما استودیو Wildcard اعلام کرده است که دنباله این سری با بازی وین دیزل (Vin Diesel) به زمان بیشتری نیاز دارد تا به جایی که سازنده برای آن در نظر دارد برسد. این استودیو همچنین تایید کرده است که امسال هیچ گیم پلی یا تصاویر جدیدی از بازی Ark 2 به نمایش نخواهد گذاشت، اما رونمایی از گیم پلی بازی برای سال 2024 برنامه ریزی شده است.

دلیل تاخیر عرضه بازی ark 2

طبق گفته این استودیو، این بازی بر خلاف نسخه قبلی، با فناوری Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و همین امر تا حدودی دلیل تاخیر بازی محسوب می‌شود. همچنین افزود:« هدف ما این است که بازی Ark 2 را به بهترین بازی که می‌تواند باشد تبدیل کنیم و تجربه‌ای واقعا استثنایی و ارزشمند برای بازیکنان رقم بزنیم. فناوری Unreal Engine 5 برای ما و همه توسعه‌دهندگان تازه است و هدف ما این است که از این فناوری پیشرفته تا حداکثر پتانسیل خود استفاده کنیم و در عین حال یک بازی که تا به‌حال در استودیو ما ساخته نشده است را تولید کنیم. همانطور که در مورد این فناوری بیشتر یاد می‌گیریم و دنباله این سری بازی را توسعه می‌دهیم، جریان‌های کاری و فعالیت‌های خود را برای تطبیق با این الگوی جدید نسل بعدی تنظیم کرده‌ایم و با امکانات فراوانی که این فناوری فراهم می‌کند، زمان بیشتری برای توسعه بازی نیاز داریم».

رویداد E3 2023 کنسل شد را در تاپ‌چنج بخوانید

توسعه دهنده بازی Ark 2 اعلام کرده است که از این واقعیت آگاه است که این بازی از نظر استایل و گیم پلی، تجربه بسیار متفاوتی نسبت به نسخه قبلی خود خواهد بود. به‌همین دلیل، برای اینکه بازیکنان Ark: Survival Evolved به تجربه نسل فعلی که با آن آشنا هستند ادمه بدهند، بازی Ark: Survival Ascended، که یک عنوان ریمستر شده بر اساس فناوری Unreal Engine 5است را برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، کنسول پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی نیز معرفی کرده است.

سرویس های گیم‌پلی

بازی Ark 2 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. لازم به ذکر است که هنگام عرضه نیز در سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود و طبق گزارشات، تا حداقل سه سال پس از عرضه روی این سرویس باقی خواهد ماند.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2473
لینک کپی شد
0
X