آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

قصد سرمایه گذاری روی بازی‌های جدید توسط کمپانی سونی

در جلسه کسب و کار کمپانی سونی در سال 2023، جیم رایان (Jim Ryan) اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد تا سرمایه‌گذاری روی عناوین فرست پارتی پلی استیشن را «متحول کند.» این کمپانی قصد دارد در هر سال حداقل دو عنوان انحصاری بزرگ عرضه کند که «تمام ژانرهای بزرگ مانند شوتر، مسابقه‌ای، نقش آفرینی، پلتفرمر، اکشن و ورزشی را پوشش می‌دهند.»

این کمپانی به‌دنبال ایجاد تعادل بین فرنچایزهای قدیمی و عناوین جدید است و قصد دارد تا سال مالی 2025، سرمایه‌گذاری خود را روی عناوین جدید 10 درصد افزایش دهد تا سرمایه مورد نیاز برای توسعه عناوین جدید و فرنچایز‌های قدیمی، به‌صورت 50 / 50 بین آن‌ها تقسیم شود. در سال مالی 2023، 40 درصد از این سرمایه به عناوین جدید و 60 درصد به فرنچایز‌های موجود پلی استیشن اختصاص داده شده است. البته لازم به ذکر است که منظور کمپانی سونی از حداقل دو عنوان بزرگ انحصاری در هر سال، تنها عناوین تک‌نفره نیست و شامل بازی‌های سرویس محور هم می‌شود.
هنوز مشخص نیست که هر کدام از بخش‌های مربوط به فرنچایزهای قدیمی و عناوین جدید در هر سال حداقل دو بازی جدید خواهند داشت یا این تعداد مربوط به مجموع بازی‌های انحصاری سونی در هر سال است.

پروژه ساخت بازی Bioshock 4 برای بار چهارم ریبوت شده است را در تاپ چنج بخوانید

کمتر کسی است، که نام برند سونی را نشنیده باشد و یا از محصولات سونی استفاده نکرده باشد. با این حال تاریخچه شرکت سونی همانند دیگر شرکت های بزرگ جهان عاری از شکست و پستی بلندی نیست. شرکت ژاپنی سونی در حال حاضر بیش از 125000کارمند در کشورهای مختلف جهان دارد. نمایندگی مرکزی این کمپانی در مینیاتو توکیو ژاپن قرار دارد. یکی از نوآورترین و خلاق ترین شرکت های 1990 تا 2000 سونی بود و تولیدات متفاوت این شرکت از هیچ کس مخفی نیست.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2557
لینک کپی شد
0
X