آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

آیا عمر باتری Project Q تنها چهار ساعت است؟

کمپانی سونی رسما از دستگاه قابل حمل مخصوص استریم بازی‌های پلی استیشن 5 رونمایی کرد. این دستگاه که درحال حاضر با نام Project Q شناخته می‌شود، یک صفحه نمایش HD هشت اینچی و تمام دکمه‌ها و ویژگی‌های مخصوص کنترلر دوال سنس را در خود جای داده است.

کمپانی سونی در رویداد اخیر پلی استیشن از دستگاه جدیدی برای استریم بازی‌های پلی استیشن 5 به کمک Remote Play و از طریق وای فای رونمایی کرد که در حال حاضر با نام Project Q شناخته می‌شود. با این‌که کمپانی سونی اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر نکرده، گزارش‌های اخیر درباره Project Q حاوی اطلاعات امیدوارکننده‌ای نیستند.

به گزارش تام هندرسون (Tom Henderson)، عمر باتری احتمالا بیشتر از سه یا چهار ساعت نخواهد بود. باتوجه به این‌که این دستگاه توانایی اجرای مستقل بازی‌ها را ندارد و حتی نمی‌تواند بدون وایفای و خارج از خانه کار کند، این عمر باتری هم به دیگر ویژگی‌های ناامیدکننده و عجیب آن اضافه می‌شود.

قصد سرمایه گذاری روی بازی‌های جدید توسط کمپانی سونی را در تاپ چنج بخوانید 

Project Q قرار است در سال 2023 منتشر شود و اطلاعات بیشتر درباره آن در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

جیم رایان (Jim Ryan) درباره Project Q می‌گوید:

«ما یک دستگاه قابل حمل مخصوص استریم بازی‌های پلی استیشن منتشر خواهیم کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تا تمام بازی‌های دلخواهشان را با Remote Play و از طریق وای فای تجربه کنند.»

علاوه بر این محصول ، پلی استیشن از اولین هدفون‌های توگوشی خود برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر هم رونمایی کرد. این هدفون‌ها که طراحی یکپارچه‌ای پلی استیشن 5 دارند، صدایی باجزئیات کامل و با کمترین تاخیر ممکن را به گوش کاربر خواهند رساند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2566
لینک کپی شد
0
X