آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

نیل دراکمن در حال نویسندگی بازی جدید استودیو ناتی‌داگ است

نیل دراکمن (Neil Drukmann) از اعضای ارشد استودیو ناتی‌داگ و خالق سری بازی The Last of Us ، به تازگی به طور رسمی تایید کرد که در حال نویسندگی و کارگردانی بازی جدید و معرفی نشده‌ای برای کنسول پلی استیشن 5 است. او با اینکه در این سال‌ها به جایگاه بالایی در استودیو ناتی‌داگ رسیده‌است، اما با این حال نقش پر رنگی را در پروژه جدید ایفا خواهد کرد.

گمان می‌رود که پروژه جدید او همان بازی The Last of Us Part 3 باشد اما احتمال معرفی شدن یک IP کاملا جدید از طرف استودیو ناتی‌داگ همچنان پابرجا است.

استودیو ناتی‌داگ، در بازه‌ی زمانی سه ساله که از انتشار بازی The Last of Us Part 2 گذشته‌است، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی اول را برای پلی استیشن 5 و سپس رایانه‌های شخصی عرضه کرد و همچنین نقشی مهم در توسعه و ساخت سریال The Last of Us، محصول شبکه‌ی Max داشت، دراکمن در این سریال، وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی برخی از قسمت‌ها را برعهده گرفت.

حالا به نظر می‌رسد که شاید بالاخره بازی مستقل و چند نفره این سری که مدت‌هاست به تعویق افتاده به فرایند توسعه بازگشته باشد. اینکه ناتی‌داگ چه زمانی یک عنوان کاملا جدید را معرفی می‌کند همچنان مشخص نیست اما اگر برنامه‌ای هم داشته باشند، قطعا مدتی طولانی تا معرفی بازی باقی‌مانده است.

اینستاگرام احتمالاً به‌زودی به چت‌بات هوش مصنوعی مجهز می‌شود را در تاپ چنج بخوانید

به نظر می‌رسد که اعضای استودیوی ناتی داگ درحال حاضر روی اهداف و رویکردی که در پیش خواهند داشت بحث و تبادل نظر می‌کنند. دراکمن توضیح داده که:

«ما همیشه بعد از اینکه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های خود را به اتمام رساندیم، زمان زیادی را صرف بررسی ایده‌های متفاوت می‌کنیم. حالا فرقی نمی‌کند که این ایده Last of Us III باشد یا یک چیز کاملاً جدید یا حتی یک مجموعه قدیمی که شاید قصد بازگشت به آن را داشته باشیم. من دوست دارم همه این موارد به‌طور کامل بررسی شوند؛ بعد به همه‌ی این احتمالات نگاه کنیم و بگیم که «اوکی، حالا همه‌ی این ایده‌ها جلوی ما قرار دارند و باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم.» بعد باید از خودمان بپرسیم که از نقطه نظر یک استودیو، می‌خواهیم که به چه چیزهایی پایبند باشیم؟ به خاطر اینکه این یک تعهد بسیار بزرگ است و تمام منابع، انرژی، استعداد و ذهنیت افراد را درگیر خود خواهد کرد. لذا اینگونه می‌توانید به تمام فرصت‌هایی که به همراه آن خواهد آمد فکر کنید.»

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2674
لینک کپی شد
0
X