آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

تاریخ رونمایی از گیم‌پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare

شرکت اکتیویژن پس از معرفی نسخه سوم سه گانه ریبوت سری بازی Call of Duty: Modern Warfare حال اعلام کرد که تریلر گیم‌پلی این بازی مورد انتظار در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام  درتاریخ ۲۲ اگوست (۳۱ مرداد) و به صورت زنده پخش خواهد شد. در این نمایش بخش‌های مهم نسخه امسال از جمله بخش تک نفره داستانی، محتوای بخش چندنفره و بخش بازتولید شده زامبی به نمایش در خواهند امد.

جف کیلی (Geoff Keighley) تهیه کننده و میزبان مراسم شب افتتاحیه گیمزکام نیز حضور پررنگ این عنوان را در کنار عناوین مهم دیگری از جمله : Alan Wake 2,Assassins Creed   Mortal kombat1, Sonic Superstars , Cyberpunk2077: phantom liberty و دیگر آثار مهم امسال تایید کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ ابان) برای ایکس باکس سری اس و ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

جنگاوری نوین ۳ دارای سبکی جدید به نام بقا است. در این سبک از بازی، یک یا دو بازیکن به‌شکل تمام نشدنی با موج‌هایی از دشمن به نبرد پرداخته و در هر مرحله بازی دشوارتر می‌شود.

نیل دراکمن در حال نویسندگی بازی جدید استودیو ناتی‌داگ است را در تاپ چنج بخوانید

با اینکه این سبک از بازی شباهت زیادی به سبک نازی زامبی در نسخهٔ جهان در جنگ دارد، اما برخلاف زامبی‌ها که در محل‌های ثابتی ایجاد می‌شدند، در این سبک بسته به محل کنونی بازیکن، دشمنان در محل‌های تاکتیکی ظاهر می‌شوند. این سبک برای تمام نقشه‌های چندنفره بازی موجود است. بازیکنان برای خرید مواردی چون سلاح‌ها، ارتقا، تیر و خشاب، و تجهیزات و پشتیبانی هوایی و زمینی پول کسب می‌کنند.

عملیات ویژه نیز در اینجا همچون نسخهٔ جنگاوری نوین ۲ وجود دارد. بر خلاف نسخهٔ قبلی بازی که حداکثر ۶۹ ستاره داشت، در این نسخه، عملیات چالش‌برانگیز حداکثر ۴۸ ستاره دارا می‌باشد. برخی از سلاح‌ها در عملیات ویژه خاص همان سبک بازی هستند و برای بازی در سبک چندنفره وجود ندارند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2684
لینک کپی شد
0
X