آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

افزایش قیمت اشتراک‌های یک‌ساله پلی استیشن پلاس

قیمت اشتراک سالیانه پلی استیشن پلاس از هفته آینده افزایش چشم‌گیری خواهد داشت. کمپانی سونی اعلام کرده که از تاریخ شش سپتامبر (15 شهریور)، هزینه خرید اشتراک‌های 12 ماهه پلی استیشن پلاس افزایش پیدا می‌کند.

در حال حاضر، اشتراک 12 ماهه پلی استیشن پلاس اسنشیال ، اکسترا و پریمیوم به ترتیب 60، 100، 120 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. بعد از تاریخ شش سپتامبر، قیمت اشتراک اسنشیال به 80 دلار (20 دلار افزایش قیمت)، اکسترا به 135 دلار (35 دلار افزایش قیمت) و پریمیوم به 160 دلار (40 دلار افزایش قیمت) تغییر خواهد کرد.
آدام میچل (Adam Mitchel)، مدیر کسب محتوا و عملیات پلی استیشن، درباره این افزایش قیمت گفت:

«این تغییر قیمت به ما اجازه می‌دهد تا بازی‌های باکیفیت‌ و مزایای بیشتری را به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه کنیم. قیمت‌های جدید برای سرویس‌های یک‌ساله هنوز هم نسبت به خرید چند اشتراک‌ یک‌ماهه و سه‌ماهه در بازه زمانی 12 ماهه ارزان‌تر است.»

قیمت اشتراک‌های یک‌ماهه و سه‌ماهه همچنان ثابت خواهد ماند و اشتراک‌های 12 ماهه هم تا تاریخ شش سپتامبر هیچ تغییری نخواهند کرد. بنابر این می‌توانید تا پیش از تاریخ مذکور نسبت به خرید اشتراک یک‌ساله پلی استیشن پلاس با قیمت قدیم اقدام کنید.

این اولین افزایش قیمت سرویس‌های اشتراکی نیست. اوایل سال جاری هم کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که قیمت اشتراک‌های ایکس باکس گیم پس و گیم پس آلتیمیت را افزایش می‌دهد.

تجربه بازی های پلی استیشن 4 به صورت آنلاین

بهتر است لیست قابلیت های پلاس را با مهم ترین آن ها آغاز کنیم. تجربه چند نفره بازی های ویدیویی چند سالی است که به یکی از ویژگی های مهم این صنعت تبدیل شده، بیشتر بازی های امروزی در کنار بخش داستانی، فضایی را برای گیمرها به وجود می آورند تا آن ها یا در مقابل یکدیگر قرار گرفته و یا در کنار هم قدم به دنیایی از ماجراجویی های مختلف بگذارند.

اپل از سری آیفون ۱۵ در تاریخ ۲۱ شهریور رونمایی می‌کند را در تاپ چنج بخوانید

شاید با خواندن توضیحات بالا چندان تمایلی به تجربه آنلاین و چند نفره بازی ها نداشته باشید اما احتمالا نمی خواهید شانس تجربه بهترین بازی سال را هم از دست بدهید. بنابراین شاید برایتان جالب باشد که عنوان Overwatch، بهترین بازی سال 2016، یک بازی آنلاین و فاقد بخش داستانی است.

اما تجربه لذت بخش چند نفره بازی ها برای شما رایگان تمام نمی شود. خرید اشتراک پلاس شبکه پلی استیشن، بلیط شما برای ورود به این دنیای بزرگ است. به زبان ساده تر بدون داشتن حق اشتراک پلاس، امکان تجربه آنلاین بازی ها با پلی استیشن 4 وجود ندارد.

 

بازی های رایگان ماهانه

تجربه چند نفره بازی ها تنها مزیتی نیست که با خرید پلاس نصیب شما می شود. سونی در شروع هر ماه میلادی جدید، دو بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران پلاس قرار می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که قبل از رسیدن ماه جدید، بازی ها را دانلود کنید و به این ترتیب سالی 24 بازی رایگان روی پلی استیشن 4 انتظار شما را می کشد. اگر هنوز از کنسول نسل قبلی سونی یا کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز استفاده می کنید، در این صورت حتی از بازی های رایگان بیشتری بهره مند خواهید شد.

انتظار نداشته باشید که این دو بازی رایگان از بهترین و پرفروش ترین بازی های چند ماه اخیر باشند چرا که بیشتر آن ها به عناوین قدیمی تر و مستقل محدود می شود. اما کم هم پیش نیامده که عنوانی پر سر و صدا به صورت رایگان روی شبکه پلی استیشن قرار بگیرد. NBA 2K17، ABZU، Until Dawn و Killing Floor 2 برخی از بازی های محبوب و خوبی بودند که تنها کاربران پلاس پلی استیشن شانس تجربه رایگان آن ها را پیدا کردند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2735
لینک کپی شد
0
X