آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

معرفی بازی Indiana Jones در سال ۲۰۲۴

بازی Indiana Jones در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و همچنان توسط استودیو Machine Games، سازنده سری بازی Wolfenstein در دست ساخت است. پس از معرفی این بازی دیگر هیچ خبر مهم یا تصویری از آن منتشر نشد، اما به‌نظر می‌رسد که این استودیو درحال آماده شدن برای معرفی این بازی در سال ۲۰۲۴ است.

تاد هاوارد (Todd Howard) که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی روی روند ساخت این بازی نظارت می‌کند، در مصاحبه اخیر خود اشاره کوتاهی به این بازی کرده است.
«من طرفدار پر و پا قرص ایندیانا جونز هستم. می‌توان آن را به روشی منحصر به فرد به بازی‌های ویدیویی آورد. این بازی مشخصا درباره ماجراجویی و اکتشاف است. همه‌چیز درباره اوست. چطور می‌توان حس بازی کردن را از تماشا کردن فیلم‌ها متمایز کرد؟»

هاوارد اجازه صحبت بیشتر درباره این بازی را نداشت، اما وقتی فرد مصاحبه‌کننده از دفتر او خارج می‌شد گفت: «سال بعد صحبت می‌کنیم.»

 

هاوارد سال گذشته هم درباره این بازی و ژانر احتمالی آن صحبت کرده بود: «فقط می‌توانم بگویم که این بازی یک ترکیب بزرگ است. منحصر به فرد است. فقط محدود به یک چیز خاص نیست و چیزهای مختلفی را ارائه می‌کند.»

در گزارش ماه پیش GQ هم ذکر شده بود که هاوارد به نیمه راه تهیه‌کنندگی این بازی رسیده است. «آن‌ها (استودیو Machine Games) فعلا کشتن نازی‌ها را کنار گذاشته‌اند و دارند کار فوق العاده‌ای انجام می‌دهند.»

روش‌های استفاده از گیفت کارت‌های اپل را در تاپ چنج بخوانید

اخیرا تایید شد که بازی Indiana Jones در انحصار کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس و اس است و خبری از نسخه پلی استیشن 5 نخواهد بود. این بازی در روز اول عرضه روی سرویس گیم پس قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=2757
لینک کپی شد
0
X