آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

آپدیت جدید پلی استیشن 5 منتشر شد

آپدیت جدید پلی استیشن 5 منتشر شد

ماه پیش بود که سونی آپدیت جدید پلی استیشن 5 منتشر شد و این آپدیت در دسترس کاربران دعوت شده (بتا) بود، که سیستم صوتی دوال سنس را بهبود می‌داد و چند پیشرفت دیگر نیز به همراه داشت. حال این آپدیت به شکل جهانی منتشر شده و تمام کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند از آن استفاده کنند.

با این آپدیت، صدایی که از دوال سنس خارج می‌شود بلندتر خواهد بود و کاربر می‌تواند به میل خود آن را تنظیم کند، میکروفون کنترلر نیز بهبود یافته و به لطف ابزار هوش مصنوعی جدیدی که سونی از آن استفاده می‌کند، noise cancelling خود دوال سنس هم پیشرفت زیادی کرده و حال می‌تواند صدای فشرده شدن دکمه‌های دسته و صدای خود بازی را هم پنهان کند.

قابلیت‌های جدیدی هم به بخش Screen Share اضافه شده است. حال اگر شما مشغول تماشای Screen Share در حالت تمام صفحه باشید، می‌توانید با تکان دادن نشانگر و کشیدن خط، به بازیکن میزبان علامت دهید و کمک کنید که چه کار کند و کجا برود، همچنین قابلیت فرستادن واکنش‌ها (reaction) از طریق ایموجی نیز فعال شده و می‌توانید واکنش خودتان به بازیکن را از طریق شکلک‌ها نشان دهید. این قابلیت به شکل پیش فرض برای بازیکنان فعال شده، اما بازیکن میزبان می‌تواند به تنظیمات مراجعه کرده و آن‌ها را خاموش کند. اواخر این ماه آپدیت دیگری نیز منتشر خواهد شد که به بازیکنان اجازه می‌دهد این تعاملات جدید در بخش Screen Share را از طریق PlayStation App نیز داشته باشند.

در کنار تمام قابلیت‌های گفته شده، از این به بعد کاربران می‌توانند با این به‌روزرسانی میزان و قدرت نور کنسول خود را هم مشخص کنند و به میل خود آن را افزایش یا کاهش دهند.

آپدیت جدید پلی استیشن 5

در آپدیت جدید PS5، سونی علاوه بر افزودن بهبودهای پایداری معمول، چند ویژگی کلیدی را نیز در رابطه با مهمانی‌ها اضافه می‌کند. همچنین، بهبودهایی در هدست‌های بی سیم PULSE Elite صورت گرفته است. در زیر می‌توانید تمام نکات این به‌روزرسانی را مرور کنید:

-امکان مشاهده لیست پارتی‌هایی که قبلا به آن‌ها ملحق شده‌اید

-راه‌اندازی مجدد یک پارتی، تنها با انتخاب آن از لیست اخیر

-بهبود هدست‌ بی‌سیم PULSE Elite و هدست‌های بی سیم PULSE Explore

-به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید اکولایزر صدا

-استفاده از ویژگی Sidetone که شنیدن صدایتان را در چت‌های صوتی راحت‌تر می‌کند

-عملکرد و پایداری PS5 بهبود یافته است

-بهبود پیام‌ها و قابلیت استفاده در برخی از صفحه‌ها

حجم این آپدیت ۱.۱۸۶ گیگابایت است و در حال حاضر می‌توانید آن را دانلود کنید.

آموزش آپدیت Ps5

مرحله اول

در درجه اول باید در نظر داشته باشید که آپدیت دستگاه و دسته بازی  Ps5بايد در زمان به‌خصوص خود انجام گیرد. در واقع هنگام آپدیت نباید بازی کنید. همچنین دقت، صبر و حوصله در انجام این کار بسیار مهم است. چون آپدیت کردن قدری زمان‌بر است. در مرحله اول از آموزش آپدیت Ps5 باید وارد قسمت تنظیمات دستگاه شوید.

قسمت تنظیمات با علامت چرخ دنده نشان داده می‌شود.‌ برای این کار باید وارد صفحه اصلی شده و در بالای صفحه و قسمت راست آن تنظیمات را خواهید دید. با کلیک بر روی آن وارد قسمت منوی گزینه‌ها می‌شوید. پس از باز شدن قسمت منو، عنوان سیستم (System) را مشاهده و آن را انتخاب می‌کنید.

مرحله دوم

در مرحله دوم از آموزش آپدیت ps5 باید مطمئن شویم که هنگام بروزرسانی فرا رسیده است. این موضوع به این صورت است که قسمت آپدیت نرم‌افزار که با نام (System Software) مشخص می‌شود، برجسته شده است. قسمت آپدیت در سمت چپ نشان داده می‌شود. حال نوبت به انتخاب گزینه (System Softwae Update and Settings) از منوی گزینه‌ها می‌رسد. اکنون هنگام انتخاب گزینه آپدیت نرم‌افزار است که با نام (Update System Software) نشان داده می‌شود.

مرحله سوم

در مرحله سوم از آموزش آپدیت ps5 با انتخاب گزینه آپدیت نرم‌افزار، انتخاب می‌کنیم که آپدیت خود را از طریق اینترنت انجام دهیم یا USB. بهترین و راحت‌ترین کار این است که آپدیت نرم‌افزار با اینترنت را انتخاب کنیم؛ زیرا در این حالت دستگاه از طریق اینترنت تمام فایل‌هایی را که در آن وجود دارد مورد بررسی قرار می‌دهد.

چت‌بات هوش مصنوعی در ایکس باکس را در تاپ‌چنج بخوانید

حال اگر آپدیت جدیدی وجود داشت، شما را از وجود آن مطلع می‌کند.‌ حال می‌توانید فایل آپدیت دستگاه را دانلود کنید. پس از کامل شدن دانلود باید یک دور سیستم را خاموش و روشن کنید. حال ممکن است دستگاه شما از قبل به صورت خودکار آپدیت شده باشد. در این صورت شما متوجه آن خواهید شد.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=3199
لینک کپی شد
0
X