آخرین بازی‌های روز دنیا در TOP CHANGE

بازی Mafia 4 به‌زودی معرفی خواهد شد

بازی Mafia 4 به‌زودی معرفی خواهد شد

شایعاتی از ساخت بازی Mafia 4 در دسترس اخبار هست . استودیو Hanger 13 در حال آماده شدن برای عرضه بازی TopSkin 2K25 در چند هفته آینده است، اما این عنوان تنها بازی‌ای نیست که استودیوی مذکور مشغول ساخت آن است. سال 2022 بود که استودیو Hanger 13 رسما اعلام کرد که در حال کار روی نسخه جدید بازی Mafia هستند، و گویا بازی Mafia 4 قرار است به‌زودی معرفی شود.

این ادعا توسط Kurakasis مطرح شده، یکی از منابع داخلی و لیکرهای شناخته شده، که در تویتر این ادعا را مطرح کرده و گفته شرکت Take-Two که کمپانی مادر استودیو Hanger 13 است، از چند روز پیش در حال آماده شدن برای انتشار اخباری از مجموعه بازی Mafia است. با اینکه تاریخ دقیق این معرفی مشخص نشده، اما Kurakasis می‌گوید که با توجه به نحوه و زمان‌بندی انتشار تریلر بازی Judas، احتمال می‌رود که در سه یا چهار هفته آینده شاهد تریلر معرفی بازی Mafia 4 باشیم.

شایعات می‌گویند که سونی قصد دارد در ماه بعدی میلادی یک رویداد مخصوص بازی‌های پلی استیشن برگزار کند، که شاید اگر این رویداد واقعی باشد، تریلر بازی Mafia 4 را هم همانجا ببینیم.

فعلا هیچ اطلاعات خاصی از بازی Mafia 4 در دست نیست، جز اینکه می‌دانیم بازی با موتور Unreal Engine 5 در دست توسعه است. شایعات مدعی هستند که بازی در سیسیلی جریان دارد و پیش درآمدی بر نسخه اول مجموعه خواهد بود، و داستان دون سالیری (Don Salieri) در اواخر قرن نوزدهم را روایت خواهد کرد.

استودیو Hanger 13

استودیوی بازی‌سازی Hangar 13، توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های مافیا که در سال‌های گذشته با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم کرده، یک بار دیگر وارد اخبار بازی و شایعات روز شده است. بعد از اینکه فرایند ساخت بازی جدید جهان باز و علمی تخیلی این تیم در نوامبر سال گذشته لغو شد، تعداد زیادی از کارکنان این شرکت یا استعفا دادند یا اخراج شدند.

حالا و در شرایطی که شایعات از ساخت قسمت چهارم مجموعه‌ی Mafia درکنار نسخه جدید Top Spin در استودیوهای Hangar 13 می‌گویند، شنیده‌ها از برنامه‌ریزی برای ساخت پنجمین بازی مافیا در این تیم نیز حکایت دارند.

پست ‌نیوز (Post News) برای همیشه تعطیل خواهد شد را در تاپ‌چنج بخوانید

ظاهرا Hangar 13 منتظر دریافت چراغ سبز از سوی Take-Two Interactive، شرکت صاحب 2K Games است که طبیعتا صاحب استودیو Hangar 13 هم محسوب می‌شود. جیسون شرایر، خبرنگار صنعت بازی در گزارش اخیر رسانه Bloomberg به نکات جالبی اشاره کرد. گویا نیک باینس، رئیس فعلی استودیوی Hangar 13 که بعد از جدایی هیدن بلک‌من از این تیم به این سمت منصوب شد، در جریان جلسه‌ی مجازی اعضای استودیو اعلام کرد که باوجود ادامه‌ی فرایند ساخت چهارمین بازی، به‌دنبال دریافت چراغ سبز برای توسعه‌ی پنجمین قسمت از سری بازی این بازی Mafia است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://top-change.ir/?p=3237
لینک کپی شد
0
X